Die Zufriedenheit von Versicherungsvertretern als unternehmerische Zielgroesse
- Stellenwert, Erfassungskonzept und empirische Befunde
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 284
- Udgivet:
- 11. december 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 229x152x17 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Zufriedenheit von Versicherungsvertretern als unternehmerische Zielgroesse
Gertrud Schmitz untersucht differenziert, wie Versicherungsvertreter zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen der Versicherer beitragen koennen, ob ihr dazu notwendiges Verhalten vom Grad ihrer Zufriedenheit abhangt und inwieweit die Zufriedenheit der Versicherungsvertreter durch die Versicherer beeinflussbar ist.
Brugerbedømmelser af Die Zufriedenheit von Versicherungsvertretern als unternehmerische Zielgroesse
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Zufriedenheit von Versicherungsvertretern als unternehmerische Zielgroesse findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621