De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Die Wirkung von Bannerwerbung. Eine empirische Studie mit Befragung und Eyetracking

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668085602
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 100
  • Udgivet:
  • 30. november 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x6 mm.
  • Vægt:
  • 141 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 30. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Die Wirkung von Bannerwerbung. Eine empirische Studie mit Befragung und Eyetracking



Find lignende bøger
Bogen Die Wirkung von Bannerwerbung. Eine empirische Studie mit Befragung und Eyetracking findes i følgende kategorier: