Die Veranderung Von Wettbewerbsregeln ALS Unternehmerische Gestaltungsoption
- Ein Bezugsrahmen Zur Strategischen Analyse
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 317
- Udgivet:
- 28. januar 2000
- Udgave:
- 2000
- Størrelse:
- 216x140x18 mm.
- Vægt:
- 395 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Veranderung Von Wettbewerbsregeln ALS Unternehmerische Gestaltungsoption
Der Autor entwickelt einen Rahmen zur strategischen Analyse von Wettbewerbsregeln, der die Unternehmenspraxis bei der Identifikation bestehender Regeln und von Ansatzpunkten für Regelveränderungen unterstützt.
Brugerbedømmelser af Die Veranderung Von Wettbewerbsregeln ALS Unternehmerische Gestaltungsoption
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Veranderung Von Wettbewerbsregeln ALS Unternehmerische Gestaltungsoption findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621