Management-Konzepte für Store Brands zum ersten Mal umfassend betrachtetBehandelt die spezifischen Ansatzpunkte für die strategische wie operative Markenführungsarbeit des Handels
Berücksichtigt sowohl den stationären Handel wie auch den Onlinehandel Einen besonderen Schwerpunkt der Betrachtungen nimmt die Kommunikation am Point-of-Purchase ein
Die Store Brand
- Onlineshops, Läden Und Andere Points-Of-Purchase ALS Marken Verstehen, Aufbauen Und Steuern
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 3. august 2024
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Store Brand
Brugerbedømmelser af Die Store Brand
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Store Brand findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621