Die Servicefunktionen Des Grosshandels ALS Erfolgsfaktoren
- Eine Empirische Analyse Basierend Auf Einer Weiterentwicklung Der Theorie Der Handlungsfunktionen Und Dem Ressourcenbasierten Ansatz
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 383
- Udgivet:
- 15. januar 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x21 mm.
- Vægt:
- 481 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Servicefunktionen Des Grosshandels ALS Erfolgsfaktoren
Sara Samadi entwickelt auf Basis des ressourcenbasierten Ansatzes sowie einer Weiterentwicklung der Theorie der Handelsfunktionen ein umfassendes Modell, welches die Wettbewerbsvorteile auf der ¿supply and demand side¿ als zwischen den Großhandelsfunktionen und dem Unternehmenserfolg stehende Konstrukte begreift.
Brugerbedømmelser af Die Servicefunktionen Des Grosshandels ALS Erfolgsfaktoren
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Servicefunktionen Des Grosshandels ALS Erfolgsfaktoren findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621