Die Rolle Der Werbeagentur Im Markenfuhrungsprozess
indgår i Werbe- Und Markenforschung serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 266
- Udgivet:
- 25. september 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 372 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Rolle Der Werbeagentur Im Markenfuhrungsprozess
Simon Walter geht er unter anderem den Fragen nach, welchen Einfluss Einbezug und Mitsprache der Werbeagentur auf den Erfolg der Zusammenarbeit zwischen Werbeauftraggeber und Werbeagentur ausüben, und wie diese Zusammenarbeit Erfolg versprechend gestaltet werden kann.
Brugerbedømmelser af Die Rolle Der Werbeagentur Im Markenfuhrungsprozess
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Rolle Der Werbeagentur Im Markenfuhrungsprozess findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621