De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Die Relevanz Des Vertrauens Fur Das Identitatsbasierte Management Globaler Marken

- Ein Interkultureller Vergleich Zwischen Deutschland, Indien Und Sudafrika

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834938992
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 16. marts 2012
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 210x148x19 mm.
  • Vægt:
  • 431 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Die Relevanz Des Vertrauens Fur Das Identitatsbasierte Management Globaler Marken



Find lignende bøger
Bogen Die Relevanz Des Vertrauens Fur Das Identitatsbasierte Management Globaler Marken findes i følgende kategorier: