Die Praxis des Knowledge Managements
indgår i It-Professional serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 327
- Udgivet:
- 31. juli 2012
- Udgave:
- 12002
- Størrelse:
- 244x170x18 mm.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Praxis des Knowledge Managements
Das Buch stellt IT-gestütztes Knowledge Management in der Praxis dar, wie es zum Beispiel bei der Einführung von Call Centern, Help Desks oder unternehmensinternen Knowledge-Portalen eingeführt und professionell gelebt werden kann. Es zeigt konkrete Projekterfahrungen und daraus abgeleitete Vorgehensweisen, die als Leitfaden zum erfolgreichen Zusammenspiel von Technik, Organisation und Mensch dienen. Es bietet gebündeltes und aktuelles Wissen für die Praxis: Projektvorgehensweisen, Checklisten, Anforderungskataloge, Musterpräsentationen sowie ein Vergleich geeigneter IT-Tools.
Brugerbedømmelser af Die Praxis des Knowledge Managements
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Praxis des Knowledge Managements findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621