De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Die Motive des Sports als Grundlage fur eine psychographische Marktsegmentierung

- Ein Denkanstoss zur Erstellung eines nachfragestarken Portfolios fur Sportvereine

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956840319
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 50
  • Udgivet:
  • 17. oktober 2013
  • Størrelse:
  • 148x210x3 mm.
  • Vægt:
  • 73 g.
  • 2-3 uger.
  • 4. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Die Motive des Sports als Grundlage fur eine psychographische Marktsegmentierung



Find lignende bøger
Bogen Die Motive des Sports als Grundlage fur eine psychographische Marktsegmentierung findes i følgende kategorier: