Die (Massen-) Medien im Wahlkampf
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 352
- Udgivet:
- 25. april 2023
- Udgave:
- 23001
- Størrelse:
- 148x20x210 mm.
- Vægt:
- 456 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die (Massen-) Medien im Wahlkampf
Die Beiträge dieses Bandes analysieren die verschiedenen traditionellen und neueren Mittel der Kampagnenkommunikation sowie die Berichterstattung der Medien im Bundestagswahlkampf 2021. In der Fortschreibung früherer Untersuchungen dokumentieren sie zudem langfristige Trends in der Zeitungs- und Fernsehberichterstattung über die Kampagne.
Brugerbedømmelser af Die (Massen-) Medien im Wahlkampf
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die (Massen-) Medien im Wahlkampf findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Historie og samfund > Politik
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Politik og regering > Politiske strukturer og processer
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621