Die Energie Der Marke
- Ein Konsequentes Und Pragmatisches Markenfuhrungskonzept
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 26. november 2009
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 170x244x16 mm.
- Vægt:
- 612 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Energie Der Marke
Nach wie vor wird die Bedeutung von Markenführung in vielen Unternehmen unterschätzt. Peter Vest und Detlef Schmidt, erfahrene Praktiker aus verantwortlichen Positionen der Energiewirtschaft und der Automobilindustrie, plädieren dafür, Markenführung als grundlegende Führungsfunktion zu verstehen. Die Autoren stellen das Markenmanagement der Strommarken EnBW und Yello der Markenführung von Audi als Premiummarke im Automobilmarkt gegenüber. Der Leser erhält vielfältige Einsichten in die strategische Planung und operative Umsetzung der Markenführung dreier erfolgreicher Unternehmen.
Brugerbedømmelser af Die Energie Der Marke
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Energie Der Marke findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621