Die Akzeptanz von Neuprodukten im Handel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 229
- Udgivet:
- 1. januar 1981
- Udgave:
- 1981
- Størrelse:
- 244x170x13 mm.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Akzeptanz von Neuprodukten im Handel
Grundlage der empirischen Ergebnisse einige Implikationen fUr eine effiziente handelsgerichtete Innovationspolitik der Hersteller aufgezeigt. Eine umfangreiche empirische Arbeit erfordert vielfiiltige Unterstiitzung. Es ist mir deshalb ein besonderes Anliegen, mich bei verschiedenen Personen fUr Rat und Hilfe zu bedanken.
Brugerbedømmelser af Die Akzeptanz von Neuprodukten im Handel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Akzeptanz von Neuprodukten im Handel findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621