Die Akzeptanz Kartenbasierter Kundenbindungsprogramme Aus Konsumentensicht
- Determinanten Und Erfolgswirkungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 324
- Udgivet:
- 24. januar 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 431 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Akzeptanz Kartenbasierter Kundenbindungsprogramme Aus Konsumentensicht
Anhand von Befragungsdaten zu elf großen deutschen Kundenkartenprogrammen untersucht Anke Hoffmann die Akzeptanz kartenbasierter Kundenbindungsprogramme aus Konsumentensicht.
Brugerbedømmelser af Die Akzeptanz Kartenbasierter Kundenbindungsprogramme Aus Konsumentensicht
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Akzeptanz Kartenbasierter Kundenbindungsprogramme Aus Konsumentensicht findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621