Die Akzeptanz des E-Commerce in der Automobilwirtschaft
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 417
- Udgivet:
- 30. juli 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x22 mm.
- Vægt:
- 545 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Akzeptanz des E-Commerce in der Automobilwirtschaft
Jürgen Betz untersucht, wie die Akzeptanz des E-Commerce zu konzeptualisieren ist, wie sie sich auf Kundenzufriedenheit und Kundenbindung auswirkt und inwieweit vorgelagerte Größen das Ausmaß der Akzeptanz erhöhen oder senken.
Brugerbedømmelser af Die Akzeptanz des E-Commerce in der Automobilwirtschaft
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Akzeptanz des E-Commerce in der Automobilwirtschaft findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621