De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

Bag om Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611329858
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 143
  • Udgivet:
  • 31. august 2013
  • Størrelse:
  • 152x229x13 mm.
  • Vægt:
  • 362 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Brugerbedømmelser af Dictionary of Advertising and Marketing Concepts



Find lignende bøger
Bogen Dictionary of Advertising and Marketing Concepts findes i følgende kategorier: