Dialoguing across Cultures, Identities, and Learning
- Crosscurrents and Complexities in Literacy Classrooms
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 152
- Udgivet:
- 26. september 2016
- Størrelse:
- 229x153x11 mm.
- Vægt:
- 258 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Dialoguing across Cultures, Identities, and Learning
Drawing on Dialogical Self Theory, this book presents a new framework for social and cultural identity construction in the literacy classroom, offering possibilities for how teachers might adjust their pedagogy to better support the range of cultural stances present in all classrooms.
Brugerbedømmelser af Dialoguing across Cultures, Identities, and Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Dialoguing across Cultures, Identities, and Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621