Dialogue and Learning in Mathematics Education
- Intention, Reflection, Critique
indgår i Mathematics Education Library serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 286
- Udgivet:
- 31. marts 2004
- Udgave:
- 12002
- Størrelse:
- 155x235x15 mm.
- Vægt:
- 471 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Dialogue and Learning in Mathematics Education
Dialogue and Learning in Mathematics Education is concerned with communication in mathematics class-rooms. Both are considered important for a theory of learning mathematics. Thus a theory of learning mathematics is developed which is resonant with critical mathematics education.
Brugerbedømmelser af Dialogue and Learning in Mathematics Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Dialogue and Learning in Mathematics Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621