De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Dialogkommunikation Im Relationship Marketing

- Kosten-Nutzen-Analyse Zur Steuerung Von Interaktionsbeziehungen

Bag om Dialogkommunikation Im Relationship Marketing

Andreas Lischka entwickelt eine Erfolgs-und Steuerungsgröße von Unternehmen-Kunde-Interaktionen auf Grundlage einer Kosten-Nutzen-Analyse.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783409116329
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 267
  • Udgivet:
  • 16. juni 2000
  • Udgave:
  • 2000
  • Størrelse:
  • 234x156x15 mm.
  • Vægt:
  • 399 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 27. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Dialogkommunikation Im Relationship Marketing

Andreas Lischka entwickelt eine Erfolgs-und Steuerungsgröße von Unternehmen-Kunde-Interaktionen auf Grundlage einer Kosten-Nutzen-Analyse.

Brugerbedømmelser af Dialogkommunikation Im Relationship Marketing



Find lignende bøger
Bogen Dialogkommunikation Im Relationship Marketing findes i følgende kategorier: