Interaktion med publikum er en kerneopgave for museerne, som i disse år lægger vægt på at udvide og forandre denne interaktion. Det interaktive museum dokumenterer, diskuterer og perspektiverer, hvordan digitale medier er afgørende katalysatorer for disse ændringer.
Bogens kapitler giver teoretiske og praktiske redskaber til at analysere og forstå nye fysiske og virtuelle interaktionsformer inden for en række forskellige museumstyper fra kunstmuseer til science centre.
Det interaktive museum
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Det interaktive museum
Brugerbedømmelser af Det interaktive museum
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Det interaktive museum findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621