De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Destination Marketing Organisations

Bag om Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080443065
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 13. november 2004
  • Størrelse:
  • 166x241x11 mm.
  • Vægt:
  • 580 g.
  • 2-4 uger.
  • 29. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Brugerbedømmelser af Destination Marketing Organisations



Find lignende bøger
Bogen Destination Marketing Organisations findes i følgende kategorier: