De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Destination Brands

Bag om Destination Brands

Shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. This title asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080969305
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 392
  • Udgivet:
  • 9. marts 2011
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 190x235x21 mm.
  • Vægt:
  • 732 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Destination Brands

Shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. This title asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts.

Brugerbedømmelser af Destination Brands



Find lignende bøger
Bogen Destination Brands findes i følgende kategorier: