Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 456
- Udgivet:
- 11. december 2002
- Udgave:
- 12003
- Størrelse:
- 235x155x28 mm.
- Vægt:
- 820 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach
Social navigation is an emerging field which examines how we navigate information or locate services in both real and virtual environments and how we interact with and use others to find our way in information spaces. This book follows on from Munro et al, Social Navigation of Information Space, which was the first major work in this field.
Brugerbedømmelser af Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621