Designing for the Museum Visitor Experience
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 336
- Udgivet:
- 19. december 2012
- Størrelse:
- 161x236x22 mm.
- Vægt:
- 602 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Designing for the Museum Visitor Experience
The in-depth, visitor-centered research underlying this book offers nuanced understandings of the interface between visitors and exhibition environments. Museum educators, designers, interpreters, curators, researchers, and evaluators will find this framework of value in both daily practice and future planning. Designing for the Museum Visitor Experience provides museum professionals and academics with a fresh vocabulary for understanding how visitors experience exhibitions.
Brugerbedømmelser af Designing for the Museum Visitor Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Designing for the Museum Visitor Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621