Designing E-Business Systems. Markets, Services, and Networks
- 7th Workshop on E-Business, WEB 2008, Paris, France, December 13, 2008, Revised Selected Papers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 215
- Udgivet:
- 9. juli 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 235x155x13 mm.
- Vægt:
- 355 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Designing E-Business Systems. Markets, Services, and Networks
Constitutes the proceedings of the 7th Workshop on E-Business, WEB 2008, held in Paris, France, on December 13, 2008. This book covers topics such as electronic markets, electronic services, radio frequency identification, service-oriented architectures, virtual communities, and Web intelligence.
Brugerbedømmelser af Designing E-Business Systems. Markets, Services, and Networks
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Designing E-Business Systems. Markets, Services, and Networks findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621