Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 19. oktober 2010
- Størrelse:
- 160x12x240 mm.
- Vægt:
- 354 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Forvaltning af ejendomme og anlæg
- Teknologi, ingeniørvidenskab og landbrug > Teknologi: generelle emner > Ingeniørvidenskab: generelt