Designing and Conducting Business Surveys
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 640
- Udgivet:
- 27. september 2013
- Størrelse:
- 154x234x32 mm.
- Vægt:
- 900 g.
- 2-3 uger.
- 25. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Designing and Conducting Business Surveys
Designing and Conducting Business Surveys provides a coherent overview of the business survey process, from start to finish. It uniquely integrates an understanding of how businesses operate, a total survey error approach to data quality that focuses specifically on business surveys, and sound project management principles.
Brugerbedømmelser af Designing and Conducting Business Surveys
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Designing and Conducting Business Surveys findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621