De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Design Literacies

- Learning and Innovation in the Digital Age

indgår i Literacies serien

Bag om Design Literacies

Explores ways of meaning making by examining the practices, stories, and products of digital media producers with the goal of understanding the logic of marketplace production. This book looks at the shared patterns and common themes. It is of interest to post graduate students of applied linguistics and education.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415559645
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 144
  • Udgivet:
  • 11. maj 2010
  • Størrelse:
  • 157x232x8 mm.
  • Vægt:
  • 226 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Design Literacies

Explores ways of meaning making by examining the practices, stories, and products of digital media producers with the goal of understanding the logic of marketplace production. This book looks at the shared patterns and common themes. It is of interest to post graduate students of applied linguistics and education.

Brugerbedømmelser af Design Literacies



Find lignende bøger
Bogen Design Literacies findes i følgende kategorier: