Der Multilevel-Charakter Der Reputation Von Unternehmen
- Eine Empirische Analyse Der Krankenhaus- Und Fachabteilungsreputation Bei Niedergelassenen AErzten
indgår i Marktorientiertes Management serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 498
- Udgivet:
- 11. marts 2010
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x30 mm.
- Vægt:
- 694 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Der Multilevel-Charakter Der Reputation Von Unternehmen
Dominic Zimmer zeigt, dass nicht nur Krankenhausunternehmen als Ganze aus der Perspektive niedergelassener Ärzte Reputationsträger sind, sondern auch ihre Organisationseinheiten der Fachabteilungen und distinkten Zentren.
Brugerbedømmelser af Der Multilevel-Charakter Der Reputation Von Unternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Der Multilevel-Charakter Der Reputation Von Unternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621