Der Kundenwert Im Marketing
- Theoretische Hintergrunde Und Umsetzungsmoeglichkeiten Einer Wert- Und Marktorientierten Unternehmensfuhrung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 461
- Udgivet:
- 29. april 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 229x152x25 mm.
- Vægt:
- 653 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Der Kundenwert Im Marketing
Matthias Tewes setzt sich mit folgenden Fragen auseinander: Inwieweit integriert der Kundenwert als Steuerungsgröße die kunden- und wertorientierte Perspektive der Unternehmensführung? Welche Determinanten bestimmen den Kundenwert und wie kann dieser gemessen werden? Wie lassen sich die Führungsfunktionen eines Unternehmens diesen Rahmenbedingungen anpassen?
Brugerbedømmelser af Der Kundenwert Im Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Der Kundenwert Im Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621