Der Ideenwettbewerb ALS Methode Der Aktiven Kundenintegration
- Theorie, Empirische Analyse Und Implikationen Fur Den Innovationsprozess
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 363
- Udgivet:
- 24. maj 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 148x210x20 mm.
- Vægt:
- 458 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Der Ideenwettbewerb ALS Methode Der Aktiven Kundenintegration
Dominik Walcher untersucht den internetbasierten Ideenwettbewerb als vom Unternehmen initiierte Möglichkeit, um Kunden in den frühen Phasen des Innovationsprozesses zu integrieren. Er transferiert Konzepte aus der Kundeninnovationsforschung auf den Bereich der Kundenintegrationsforschung und entwickelt das idealtypische Konzept eines externen Vorschlagswesens.
Brugerbedømmelser af Der Ideenwettbewerb ALS Methode Der Aktiven Kundenintegration
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Der Ideenwettbewerb ALS Methode Der Aktiven Kundenintegration findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621