De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Der Einfluss der unternehmerischen Preisgestaltung auf die Wahrnehmung des Kunden

- Wie Unternehmen die Preiswahrnehmung der Konsumenten verandern

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656679394
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 30
  • Udgivet:
  • 25. juni 2014
  • Størrelse:
  • 148x210x2 mm.
  • Vægt:
  • 50 g.
  • 2-3 uger.
  • 4. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Der Einfluss der unternehmerischen Preisgestaltung auf die Wahrnehmung des Kunden



Find lignende bøger
Bogen Der Einfluss der unternehmerischen Preisgestaltung auf die Wahrnehmung des Kunden findes i følgende kategorier: