Der «Caso Parmalat» in Der Berichterstattung Italienischer Print- Und Rundfunkmedien
- Eine Studie zur sprachlichen Markierung von Corporate Identity, lokaler und nationaler Identitaet
indgår i Sprache - Identitaet - Kultur serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 458
- Udgivet:
- 18. marts 2010
- Vægt:
- 760 g.
- 2-4 uger.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Der «Caso Parmalat» in Der Berichterstattung Italienischer Print- Und Rundfunkmedien
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Der «Caso Parmalat» in Der Berichterstattung Italienischer Print- Und Rundfunkmedien findes i følgende kategorier: