Den stærke værdikæde
- Sådan skaber du konkurrencekraft
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 15. september 2016
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 159x235x16 mm.
- Vægt:
- 443 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Den stærke værdikæde
Denne bog er en opskriftsbog, som visionære supply chain- og topledere kan anvende til at vende værdi-kæden fra at være en reaktiv operationel funktion til at blive en proaktiv strategisk funktion, der skaber succes for bundlinjen, toplinjen, lederne selv og virksomhedens netværk.
”Den stærke værdikæde” sætter fokus på et vigtigt område i virksomheders bestræbelser på at fastholde og udbygge konkurrencekraft. Vigtige ord er: fokus på kerneforretningen, systematiske forbedringer og god ledelse".
Niels Bjørn Christiansen, adm. direktør Danfoss A/S.
”Bogen giver med sit fokus på værdikæden opskriften på, hvordan man som leder kan løfte virksomhedens konkurrence- kraft. Opskriften er prioritering og eksekvering. Værd at læse når man tror på, at succes skabes indefra”. Michael Svane, direktør, DI Transport. ”Den stærke værdikæde tilbyder et væld af praktiske og pragmatiske greb til at styrke det vigtige samarbejde på tværs af værdikæden”.
Niels Duedahl, adm. direktør, SE.
”Denne bog er fyldt med praktiske eksempler, som enhver leder, der vil tage ansvar for digitalisering af sin værdikæde, har brug for”.
Leif Vestergaard, adm. direktør, EG A/S.
”Der er enorme potentialer i mange virksomheders værdikæder. Tre eksperter har sat sig sammen og skabt en metodebog. Et sæt værktøjer. Det handler om intelligent ledelse af værdikæden. Bogen er original, konkret og anvendelig. God læselyst!”
Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Aarhus Universitet.
”Den stærke værdikæde” sætter fokus på et vigtigt område i virksomheders bestræbelser på at fastholde og udbygge konkurrencekraft. Vigtige ord er: fokus på kerneforretningen, systematiske forbedringer og god ledelse".
Niels Bjørn Christiansen, adm. direktør Danfoss A/S.
”Bogen giver med sit fokus på værdikæden opskriften på, hvordan man som leder kan løfte virksomhedens konkurrence- kraft. Opskriften er prioritering og eksekvering. Værd at læse når man tror på, at succes skabes indefra”. Michael Svane, direktør, DI Transport. ”Den stærke værdikæde tilbyder et væld af praktiske og pragmatiske greb til at styrke det vigtige samarbejde på tværs af værdikæden”.
Niels Duedahl, adm. direktør, SE.
”Denne bog er fyldt med praktiske eksempler, som enhver leder, der vil tage ansvar for digitalisering af sin værdikæde, har brug for”.
Leif Vestergaard, adm. direktør, EG A/S.
”Der er enorme potentialer i mange virksomheders værdikæder. Tre eksperter har sat sig sammen og skabt en metodebog. Et sæt værktøjer. Det handler om intelligent ledelse af værdikæden. Bogen er original, konkret og anvendelig. God læselyst!”
Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Aarhus Universitet.
Brugerbedømmelser af Den stærke værdikæde
-
Velskrevet og nem at gå til.
Gode casebeskrivelser.
Forfatterne ved hvad de skriver om!
Substantiel tyngde trods det overskuelige omfang.
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Den stærke værdikæde findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Historie og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621