De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Den nye deleøkonomi

Bag om Den nye deleøkonomi

Endnu en bølge af forandring skyller hen over kloden. Endnu en gang har den nettet som bæremedie. Og endnu en gang kommer til til at revolutionere brancher. Vi taler om det som medierne har valgt at kalde for deleøkonomien. For de uindviede handler det om at dele links på nettet. For de indviede handler det om at dele ressourcer, kompetencer, kapital, brands og teknologi for at skabe nye forretningsmæssige muligheder - og trusler. Uanset hvad vi vælger at kalde det ruller udviklingen afsted i et tempo der kan få selv de mest garvede venturekapitalister til at få åndenød. Og så er det at topledelsen i de etablerede virksomheder skal sætte begrebet på observationslisten. For den udvikling der sker kan og vil få konsekvenser for mange brancher. Og der er stor chance for at din er med. I denne bog folder forfatterne begrebet deleøkonomi ud for toplederne og ledelsen i danske virksomheder; Hvad er deleøkonomi? Hvad betyder det? Hvordan skal man forholde sig til det? Og hvilke brancher bliver ramt af det? Bogen er et must for topledelsen i danske virksomheder. Inkluderer gratis online adgang til bogen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788778537713
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Udgivet:
  • 28. januar 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 150x211x24 mm.
  • Vægt:
  • 446 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Den nye deleøkonomi

Endnu en bølge af forandring skyller hen over kloden. Endnu en gang har den nettet som bæremedie. Og endnu en gang kommer til til at revolutionere brancher. Vi taler om det som medierne har valgt at kalde for deleøkonomien. For de uindviede handler det om at dele links på nettet. For de indviede handler det om at dele ressourcer, kompetencer, kapital, brands og teknologi for at skabe nye forretningsmæssige muligheder - og trusler. Uanset hvad vi vælger at kalde det ruller udviklingen afsted i et tempo der kan få selv de mest garvede venturekapitalister til at få åndenød. Og så er det at topledelsen i de etablerede virksomheder skal sætte begrebet på observationslisten. For den udvikling der sker kan og vil få konsekvenser for mange brancher. Og der er stor chance for at din er med. I denne bog folder forfatterne begrebet deleøkonomi ud for toplederne og ledelsen i danske virksomheder; Hvad er deleøkonomi? Hvad betyder det? Hvordan skal man forholde sig til det? Og hvilke brancher bliver ramt af det? Bogen er et must for topledelsen i danske virksomheder.
Inkluderer gratis online adgang til bogen.

Brugerbedømmelser af Den nye deleøkonomi