Den journalistiske forbindelse
- Sådan genopfinder nyhedsmediet sin relation til borgerne – og sin relevans for demokratiet
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 360
- Udgivet:
- 15. marts 2018
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 145x221x26 mm.
- Vægt:
- 586 g.
- 1-2 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Den journalistiske forbindelse
Gennem et år har de to forfattere sammen opsøgt og interviewet omkring 100 redaktører, topchefer, iværksættere, udviklingspersoner og journalister både i Europa og USA. De har besøgt de medier, der er dygtigst til at nyudvikle deres journalistik og engagere deres brugere. I Den journalistiske forbindelse præsenterer forfatterne hovedkonklusionerne fra deres omfattende researchrejse.
Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
Brugerbedømmelser af Den journalistiske forbindelse
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Den journalistiske forbindelse findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Iværksætteri
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: journalistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621