Deep Learning in Gaming and Animations
- Principles and Applications
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 156
- Udgivet:
- 8. december 2021
- Størrelse:
- 242x369x16 mm.
- Vægt:
- 410 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Deep Learning in Gaming and Animations
The text discusses the core concepts and principles of deep learning in gaming and animation with applications in a single volume. It will be a useful reference text for graduate students, and professionals in diverse areas such as electrical engineering, electronics and communication engineering, computer science, gaming and animation.
Brugerbedømmelser af Deep Learning in Gaming and Animations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Deep Learning in Gaming and Animations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621