Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 214
- Udgivet:
- 24. februar 2017
- Størrelse:
- 140x11x216 mm.
- Vægt:
- 254 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future
Marketing is in critical condition. Hurled into the twenty-first century amidst a storm of digital disruption, it has since focused solely on surviving in a hostile climate. But mere survival is no longer a mark of fitness. Audiences demand excellence. And marketing excellence requires agility. Using a detailed historical lens, Death of a Marketer charts a course toward marketing's Agile future.
Brugerbedømmelser af Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621