Death in a Consumer Culture
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 352
- Udgivet:
- 14. december 2015
- Størrelse:
- 156x234x23 mm.
- Vægt:
- 635 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Death in a Consumer Culture
Organised into four sections covering: The Death Industry; Death Rituals and Consumption; Death and the Body and Critiques of the Death-Consumption Link, Death in Consumer Culture presents the broadest array of research on the topic of death and consumer behaviour across disciplinary boundaries. Offering a richly unique anthology on this challenging topic, this book will be of interest to researchers working at the intersection consumer culture, marketing and mortality.
Brugerbedømmelser af Death in a Consumer Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Death in a Consumer Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621