De satans kunder
- Den komplette guide i reklamationshåndtering
- Indbinding:
- Hæftet
- Udgivet:
- 25. maj 2023
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 200x320x20 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- 1-3 hverdage.
- 29. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af De satans kunder
Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.
Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.
De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.
Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.
De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.
Brugerbedømmelser af De satans kunder
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen De satans kunder findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Arbejdspsykologi og erhvervspsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Erhvervslivsstudier: generelt
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kontorer og arbejdspladser > Arbejdsmønstre og arbejdspraksis
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621