De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

De satans kunder

- Den komplette guide i reklamationshåndtering

Bag om De satans kunder

Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage. Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang. De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788772166933
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 25. maj 2023
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 200x320x20 mm.
  • Vægt:
  • 400 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 29. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af De satans kunder

Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.
Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.
De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.

Brugerbedømmelser af De satans kunder