Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation
indgår i Data Analytics Applications serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 182
- Udgivet:
- 13. januar 2021
- Størrelse:
- 241x159x18 mm.
- Vægt:
- 434 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation
Focusing on important aspects of analytics that facilitate innovation, promote entrepreneurship, and improve marketing efficiency and effectiveness, this book provides researchers and business practitioners insight on the techniques, tools, models, and cases of data analytics in the broad areas of innovation, entrepreneurship, and marketing.
Brugerbedømmelser af Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621