Das Kundenbeziehungsrisiko Aus Unternehmenssicht
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 232
- Udgivet:
- 24. september 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 308 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Das Kundenbeziehungsrisiko Aus Unternehmenssicht
Die Diskussion über die Risiken unternehmerischen Handels nimmt seit langem einen zentralen Stellenwert innerhalb der betriebswirtschaftlichen Forschung und der Unternehmenspraxis ein. Ausgehend vom wertorientierten Kundenbeziehungsmanagement entwickelt Jochen Becker ein mehrdimensionales Konzept des Kundenbeziehungsrisikos.
Brugerbedømmelser af Das Kundenbeziehungsrisiko Aus Unternehmenssicht
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Das Kundenbeziehungsrisiko Aus Unternehmenssicht findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621