De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Customer Value Management in Franchisesystemen

- Konzeptionelle Grundlagen Der Franchisenehmer-Bewertung

Bag om Customer Value Management in Franchisesystemen

Eva-Maria Gust überträgt das Customer Value Management auf Franchisesysteme und entwickelt ein Konzept zur Franchisenehmer-Bewertung.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824474844
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 239
  • Udgivet:
  • 27. september 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 210x148x14 mm.
  • Vægt:
  • 318 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Customer Value Management in Franchisesystemen

Eva-Maria Gust überträgt das Customer Value Management auf Franchisesysteme und entwickelt ein Konzept zur Franchisenehmer-Bewertung.

Brugerbedømmelser af Customer Value Management in Franchisesystemen



Find lignende bøger
Bogen Customer Value Management in Franchisesystemen findes i følgende kategorier: