- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 118
- Udgivet:
- 13. februar 2013
- Størrelse:
- 163x228x11 mm.
- Vægt:
- 180 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Customer Service in Libraries
In this book, nine librarians from across the country describe their libraries' best practices in this key area. Their contributions range from all-encompassing customer service policies and models any library can both adapt and be proud of to micro-approaches that emphasize offering excellent user-focused technology planning, picture book arrangement with patrons in mind, Web 2.0 tools to connect users with the library, establishing good service delivery chains, and making your library fantastic for homeschoolers.
Brugerbedømmelser af Customer Service in Libraries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Customer Service in Libraries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621