Customer Service for Hospitality and Tourism
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 324
- Udgivet:
- 20. marts 2022
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 246x189x23 mm.
- Vægt:
- 646 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Customer Service for Hospitality and Tourism
A fully updated new edition of this bestselling text that explains not only the theory behind the importance of customer service but also acts as a guidebook for those wishing to put this theory into practice. With 10 new international cases focusing on how some in the hospitality sector have adapted - and thrived - during the COVID-19 pandemic.
Brugerbedømmelser af Customer Service for Hospitality and Tourism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Customer Service for Hospitality and Tourism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621