De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Customer Relationship Management

- How To Develop and Execute a CRM Strategy

indgår i ISSN serien

Bag om Customer Relationship Management

Designed to help the reader by stripping CRM down into its component parts under the umbrella of developing and executing a CRM strategy. It delves into and explains the role and relevance of the 'C,' 'R' and 'M' in CRM. It is a practical guide but set within a strategic framework.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781953349644
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 150
  • Udgivet:
  • 30. marts 2021
  • Størrelse:
  • 227x152x18 mm.
  • Vægt:
  • 322 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Customer Relationship Management

Designed to help the reader by stripping CRM down into its component parts under the umbrella of developing and executing a CRM strategy. It delves into and explains the role and relevance of the 'C,' 'R' and 'M' in CRM. It is a practical guide but set within a strategic framework.

Brugerbedømmelser af Customer Relationship Management



Find lignende bøger
Bogen Customer Relationship Management findes i følgende kategorier: