Customer Relationship Management - Eine sinnvolle Strategie fur das Key Account Management in der Konsumguterindustrie?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 122
- Udgivet:
- 11. april 2012
- Størrelse:
- 210x148x7 mm.
- Vægt:
- 168 g.
- 2-3 uger.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Customer Relationship Management - Eine sinnvolle Strategie fur das Key Account Management in der Konsumguterindustrie?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Customer Relationship Management - Eine sinnvolle Strategie fur das Key Account Management in der Konsumguterindustrie? findes i følgende kategorier: