De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Customer Loyalty

- A Guide for Time Travelers

Bag om Customer Loyalty

The authors argue that the best strategic approach for a company or organization is to regard customer loyalty as a continuing response to changes in society and that this perspective is often neglected in favour of shorter term considerations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403997630
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 7. november 2005
  • Udgave:
  • 2006
  • Størrelse:
  • 241x162x16 mm.
  • Vægt:
  • 440 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Customer Loyalty

The authors argue that the best strategic approach for a company or organization is to regard customer loyalty as a continuing response to changes in society and that this perspective is often neglected in favour of shorter term considerations.

Brugerbedømmelser af Customer Loyalty



Find lignende bøger
Bogen Customer Loyalty findes i følgende kategorier: