De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Customer Lifetime Value

- The Path to Profitability

Bag om Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601981561
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 14. august 2008
  • Størrelse:
  • 231x156x7 mm.
  • Vægt:
  • 180 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Brugerbedømmelser af Customer Lifetime Value



Find lignende bøger
Bogen Customer Lifetime Value findes i følgende kategorier: