Customer Equity Management bei Kontinuierlichen Dienstleistungen
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 362
- Udgivet:
- 28. april 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 460 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Customer Equity Management bei Kontinuierlichen Dienstleistungen
Stefan Hundacker präsentiert ein Customer-Equity-Modell, in dem Marketinginstrumente, ihre Nutzenwahrnehmung durch die Kunden und ihre finanzielle Wirkung auf den Unternehmenswert miteinander verknüpft werden. Am Beispiel des deutschen Mobilfunkmarkts entwickelt er zwei Marktbearbeitungskonzepte für kontinuierliche Dienstleistungen, die die Umsetzung seines Modells veranschaulichen.
Brugerbedømmelser af Customer Equity Management bei Kontinuierlichen Dienstleistungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Customer Equity Management bei Kontinuierlichen Dienstleistungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621