Customer Encounters on Twitter – A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 1. marts 2022
- Størrelse:
- 236x158x15 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Customer Encounters on Twitter – A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles
This book presents a discussion of the properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The author characterizes consumer messages containing positive evaluation and complaints posted on company profiles.
Brugerbedømmelser af Customer Encounters on Twitter – A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Customer Encounters on Twitter – A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621